خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/11/17 - 15:16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
میرمحمدی مطرح کرد:

اتصال 45 روستای شهرستان تفت به شبکه تلفن همراه و اینترنت

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس گفت: ایجاد زیرساخت‌های ارتباطات در مناطق کوهستانی دشواری های خاص خود را دارد اما در این مدت کوتاه 45 روستای شهرستان تفت به اینترنت 4G و تلفن همراه مجهز شدند.

سیدجلیل میرمحمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به افتتاح پروژه فیبرنوری در شهرستان میبد اشاره کرد و گفت: ایجاد زیرساخت‌های ارتباطات در مناطق کوهستانی دشواری های خاص خود را دارد اما در این مدت کوتاه 45 روستای شهرستان تفت به اینترنت 4G و تلفن همراه مجهز شدند.



وی افزود: در حال حاضر 270 روستا در شهرستان‌های تفت و میبد با حمایت وزارت ارتباطات به تلفن همراه و اینترنت متصل شدند. لازم است زیرساخت‌های فیبرنوری در شهرستان تفت در بخش نیر و بخش گاریزات و بفروئیه رقم بخورد.



نماینده مردم تفت و میبد به افتتاح فیبر نوری میبد اشاره و بیان کرد: این پروژه با بیش از ۱,۶۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری دولتی و خصوصی اجرا شده است تا دسترسی بیش از ۵۳ هزار خانوار به سرعت‌های چند صدمگابیتی اینترنت فراهم شود.



این نماینده مردم در مجلس گفت: انتظار می رود وزارت ارتباطات همکاری بیش تری برای حل مشکل آنتن دهی دیگر روستاهای حوزه انتخابیه داشته باشد اگرچه در این مدت اخیر هم همکاری لازم را داشته اند و امیدوارم مابقی روستاهایی که فاقد شبکه آنتن دهی هستند هم کار آنها انجام شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 375835
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار